Mario: Lost Worlds (levels)

Del två:



Meningar dragna ur kvällens gång:




Mia: -Neeej

Jag: -Banan är fel...

Mia: -.....det var inte rätt....

Jag och Mia ikapp: -FUCK YOUUUUUUU!!!!!!!!!

Mia: -....oj....

Jag: -Skithelvetesjävlakukspel!  (kontrol kastas i golvet)

Mia: -Bara en gång till...

(200 liv senare)

Jag: -Mupp-fisk! Fiskar ska inte flyga i himmelen!

Mia: -Det går ju bara inte! Han tar ju inte sats! Det är glapp i kontrollen! (snyftar av frustration)

Jag: -Du sa att det bara var åtta banor! Du LJÖG!

Mia: -De här är de svåra banorna.....

(jag krampar)






Utav detta går det då att se att vi EJ har varvat spelet (än), jag är INTE lugn och spel är på BLODIGT allvar!




All Winners Will Fall





Kommentarer
Postat av: Butch

Visst är det roligt?! >.<

2010-02-01 @ 09:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0