Handla...

OK, omprioritering av nödvändigt att handla.. Jag har så dåligt med kläder att jag var tvungen att handla lite toppar och Jeans.. Jag var nästan NAKEN ju! (faktiskt..)

Så, kommer hem efter en "uppfriskande" promenad från stan i detta oväder, sätter mig i hallen och börjar berätta om min dag och vad jag har köpt. För hunden. Intensivt dessutom.

Tecken på ensamhet? Stress? Nej då, det är tecken på en sund, frisk människa med många vänner att prata med.. Man bara väljer vem man kan berätta sina erfarenheter till. I mitt fall väljer jag Zelda. (Hunden alltså..)

Så, en shoppingrunda på stan och ett intensivt samtal med Zelda senare så sitter man här vid datorn. Sakta kommer funderingarna över allt man har handlat, tankar som får en att undra om man behövde allt, vad kommer partnern att säga? Finns det plats i garderoben? Hur snabbt kan jag gömma påsarna och öva in frasen -Nej älskling, jag har inte handlat något. Bara Deo och den var på rea.. Säkert!

Nej då, det är säkert ingen fara, klart att han vill att hans flickvän ska se fin ut. Alla vet ju att det är utsidan som räknas. Personlighet är för fula människor.




Brain's Are For Losers



Kommentarer
Postat av: Miss Universum

hahaha, personlighet e för fula människor. =) den va bra, ska börja säga då å låtsas som de va jag som kom på de. =P jag brukar berätta om dag för katterna oxå, dom e jätteintresserade. =)

2010-01-27 @ 19:24:10
URL: http://marypinkmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0