Första Skriften

Då välkomnar jag mig själv då jag fram tills denna dag alltid har sagt att jag aldrig kommer att skaffa mig en blogg.
Se vad som händer efter alltförmycket kaffe och rastlöshet..

Vad jag ämnar använda denna sida till har jag faktiskt inte riktigt listat ut än då jag anser att det redan finns för många.. (hmm, hur säger man detta utan att låta fördomsfull?) inaktiva människor som tydligen inte har bättre för sig än att spilla sin livs historia på nätet? (faktiskt..)

Så mot bättre vetande, och sunt förnuft, så kommer jag att försöka återberätta mina väldigt tråkiga och meningslösa dagar för alla er därute som faktiskt, innerst inne, inte bryr er.

Min gåva till världen.. :D



Later


Kommentarer
Postat av: bella

Woot?! äntligen fått tummen ur? ;P

välkommen iaf ^_^

2010-01-13 @ 17:28:36
URL: http://zekes-life.blogspot.com
Postat av: Hanne

Nääää.. Inte du med.

Det här trodde jag aldrig om dig. Hahahaha.

Fan vad rolig du är!

Lycka till då.

Kramar

2010-01-13 @ 17:39:11
Postat av: Miss Universum

bra cissi! då har jag ännu ett liv att följa, men nu e de dags för dej att börja läsa min blogg oxå. Haha. =P puss

2010-01-14 @ 12:29:35
URL: http://marypinkmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0