Back To Reality

Vad förvånad jag blev av att se att bloggen var kvar, trodde det var som hotmail: inaktiv över en månad och den stänger ner sig.. (Händer mig ofta det senaste)

Länge sen sist nu, viktiga människor som jag har så mycket för sig så det måste man ändå förstå att man då ej har tiden att sitta och dega framför datorn. (My ass.....)

Så, ytterligare två veckor av mitt liv har passerat, om än långsamt, och jag har fortfarande inget nytt att dela med folket. Så i brist på intressant information så får ni nu genomlida vad jag verkligen har gjort:

1: Ingenting

2: Jobbat

3: Därimellan ingenting

4: Kollat sönder mig på serier som jag igentligen anser är under min värdighet (ja, jag har lite sånt kvar) och dessutom ansett att de är BRA!

5:
Skällt på hunden

6:
Skällt på pojkvännen

7:
Skällt på mig själv för mitt taskiga humör

8: Lite ingenting (mest givande måste jag erkänna..)

9: Gått runt i lägenheten och flyttat runt saker och kallat det städning

10:
Skitit i allt som jag borde ha gjort och ägnat mig åt att må skit över allt det jag borde har gjort men ej gjorde...




Reality Sucks



Kommentarer
Postat av: bella

oh noe it doesn't... den stananr forever.. eller iaf tills du väljer att deleta skiten ;P

2010-02-14 @ 14:51:21
URL: http://zekes-life.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0